Dromen

31 mei 2013 § 2 reacties

sleepinggirlGelukkig komt het niet meer heel veel voor, maar ik droom nog af en toe over Raymond. Op onverklaarbare momenten, na dagen waarop hij niet in mijn gedachten is geweest komen hij en zij als een irritante onwegklikbare pop-up mij verstoren tijdens mijn nachtrust. Echt, ik heb liever bezoek van Barry Atsma dan mijn ex en zijn liefde van zijn leven. Maar dat het ook  anders kan, merkte ik vannacht. Ik was zo rond half vijf wakker geworden. De buren hadden een feestje die afgesloten moest worden door luid gezang.

In de lichte slaap erna had ik een levensechte droom over Raymond, anno nu. We waren elkaar weer tegen gekomen, hij was weer single en we besloten het weer te proberen. Hij trok weer hier in huis maar het voelde meteen al vreselijk verstikkend. Hij was namelijk geen spat veranderd: hij zat direct vastgeplakt aan zijn beeldschermen met zijn eeuwige koptelefoon met microfoon op zijn hoofd. Een grote ruzie later pakte hij zijn spullen en vond ik het geweldig om weer alleen te zijn. Ik werd heel blij en opgelucht wakker dat dat ook echt zo was. Vreemd, maar fijn.

§ 2 Reacties op Dromen

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Dromen voor Sanne in the City.

Meta

