Toets een negen en dan een hekje

12 december 2011 § 1 reactie

Wilt u terug naar het hoofdmenu, kies 1. Wilt u toch doorverbonden worden met Sanne, toets dan een 9 en een hekje“, proestte ik, “en dan laat ik hem doorverbinden met jouw telefoonnummer. Mag jij hem uitleggen dat ik hem niet meer wil zien, kee?” Helaas, dat zag mijn vriendin niet zitten. Ze wilde wel met me meedenken over wat nu. Ik werd namelijk eerder vandaag gebeld. Door Leon. En ik stond er bij en keek ernaar en nam niet op. Ja want, doei. Ik ben zo slecht in real life mezelf ergens uit lullen of onder vandaan komen. Want hij belde natuurlijk om af te spreken. Alsnog. TRING TRING TRING. Wat klinkt een ringtone dan hard, als je gebeld wordt door iemand waar je niet op zit te wachten.

Samen stelden we een kort, maar duidelijk berichtje op. En dat verzond ik. Zo van, tiep tiep tiep…check…”verzenden”. No way back. Coward die ik ben. Dat ik een beetje veel aan mijn hoofd heb op het moment. Dat hij dat hopelijk begrijpt. Inmiddels had ik van hem al een berichtje gehad, dat hij me geprobeerd had te bellen en het vanavond nog wel zou proberen. Dat hij hoopte dat alles goed met me ging.

Spooky wel.

Vanmiddag liep ik namelijk langs de straat die ik een hele poos ontweken heb. Want au. Want fijne avond gehad samen toen in een tentje in die straat. En nu dus belde hij. En nam ik niet op.

Hij liet me net nog weten het te begrijpen maar me alsnog snel weer eens te zien.

Way to go, Sanne. Way to go.

§ Een Reactie op Toets een negen en dan een hekje

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Toets een negen en dan een hekje voor Sanne in the City.

Meta

