What’s another year

11 december 2011 § 3 reacties

Het afgelopen weekend was best oke. Vrijdag en zaterdag weer op stap geweest. Niets super bijzonders voorgevallen, een heleboel wijn en weinig slaap. Vandaag over twee weken is het gewoon al kerst. What the…? Ligt het aan mij of gaat de tijd echt sneller ineens? Het ziet er naar uit dat ik tenminste 1 dag niet alleen door breng. De andere dag in mijn uppie vind ik geen probleem, fijn zelfs. Het gaat ook meer om het idee. Met Oud en Nieuw ben ik op een besloten feest in de kroeg, dus dat is ook geregeld. En dan…is het ineens 2012. Dan kan ik niet meer ‘sinds vorig jaar’ zeggen als mensen vragen hoe lang ik single ben. Dan is het gewoon al twee jaar geleden.

Men.

Twee jaar! 

Ik las laatst een Flow (echt een geweldig blad, valt iedere keer weer als een cadeautje op de mat. Hey dat rijmt!) over 365 dagen projecten. Erg inspirerend. Kan van alles zijn, van elke dag een foto maken vanaf dezelfde plek tot iedere dag een nieuw recept uitproberen. En dat dan allemaal registreren op een weblog natuurlijk. Ik ga eens nadenken over een leuk project wat haalbaar is. Zo wordt tijd een stuk concreter.

Ben ook zo blij met dit weblog. De dag nadat Raymond weg was typte ik met biggelende tranen over mijn wangen de eerste woorden. En nu, als ik soms stukjes terug lees, ben ik zo blij dat ik dat heb gedaan. Veel dingen wist ik niet meer en sommige posts roepen weer een gevoel op. Veelal geen fijne gevoelens, maar daardoor zie ik ook weer des te meer in hoe ver ik nu al ben. Al die gekke, nare, zwarte periodes. En nu…redelijk eentonig, dateloos, manloos…Maar steeds een stapje dichterbij acceptatie. Dat het gewoon zo is. En dat het leven prima is, ook zonder vent. Maar wel met zaken als de geweldigste katten van de wereld en een, voor zo ver ik weet, goede gezondheid.

Dus, ik ga eens nadenken over een leuk project. Om daar volgend jaar rond deze tijd ook weer doorheen te bladeren scrollen en terug te denken aan bepaalde periodes en gebeurtenissen.

§ 3 Reacties op What’s another year

  • daphne schreef:

    Ik heb ook een hekel aan de feestdagen. Moet nog iets verzinnen voor oud en nieuw, wil niet weer om half 2 op de bank in slaap vallen..zucht…

  • justm3 schreef:

    Ik vind zelf ook dat de tijd enorm vooruit vliegt. Wat ik persoonlijk momenteel eigenlijk niet erg vind, want ik wil afstuderen! 😀 Dus voor ik het weet sta ik ergens op een podium om mijn diploma te halen, en dan kan ik gaan werken en geld gaan verdienen :D.

    Tijd kan heel snel voorbij vliegen, ik ben zelf na mijn vorige relatie bijna 2 jaar single geweest, maar achteraf gezien was dat maar goed ook, want die tijd had ik voor mijzelf nodig. En nu heb ik de beste vriend die ik mij maar kan voorstellen 🙂

  • madddox schreef:

    succes met je project voor volgend jaar,
    en vergeet niet, het voornaamste is een goeie gezondheid, en die heb je al!
    en met de dagen, feesten gelijk de beesten (zegt iemand die de laatste 10 jaar nooit meer langer dan 2200u op geweest is op oudejaar :-))
    groetjes,
    johan

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu What’s another year voor Sanne in the City.

Meta

