Face it book

30 november 2011 § 5 reacties

Argh. Stomme Facebook chat ook. Normaal sta ik meestal offline maar nu dus niet.

*Pling*

“Hee, alles goed?”

Leon.

Ah nee…Kut. Neeeeeee.

Het is wel erg ongeloofwaardig als ik nu ineens doe alsof ik offline ben, dus ik antwoord dat het prima gaat en stel de wedervraag. Ongemakkelijk wacht ik steeds af en staar naar het tekstballonnetje met drie puntjes waaruit ik kan opmaken dat ‘Leon typt’. Ik had zijn laatste berichtje van zaterdagavond niet geantwoord. Een aantal koetjes en kalfjes volgen en dan De Grote Vraag. Of ik zijn laatste berichtje heb gehad. Euh ja…nog geen tijd gehad om te antwoorden. Duh. Nee dat klinkt lekker geloofwaardig met mijn 101 updates, reacties en likesย op statusupdates, foto’s van door de Sint gevulde schoenen en nieuwe ingerichte huiskamers van mijn Facebook vrienden…Na zijn berichtje afgelopen weekend, nee sorry Leon, had echt geen tijd om even te antwoorden!

“Of het me nog leuk lijkt om met hem te eten, ik heb immers nog steeds een etentje te goed van hem.”

Damn. Dit is zo niks voor mij he. Duim en wijsvinger wijd gespreid voor mijn voorhoofd. Loser! Zeg gewoon dat je boos bent dat hij je zo lang heeft laten wachten! Watje! Zeg het nou gewoon! Dat je heus wel zag dat hij met die Miss Beauty van vroeger vriendjes werd en je zag dat zij hem haar vriendje noemde. En jij ineens wel kon wachten met dat eten. Zeg het nou.

“Ja, leuk! Spreken we nog wel af oke?”

Argh.

Ik wil echt niet.

Echt niet.

En ik ga niet.

Niet.

Nee! ย Leon was fantastisch, prachtig, mooi, een stuk toen ik 14 was. Heb hem al die tijd als een soort Onbereikbare God in mijn hoofd gehouden. Veel mooier (hij is echt niet zo mooi meer, als hij dat al was) en toffer dan hij blijkt te zijn. Zeker min de drank van die ene avond.

Dus.

Nee.

Ik sta voorlopig echt heus wel offline op Facebook.

§ 5 Reacties op Face it book

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Face it book voor Sanne in the City.

Meta

