Ik laat het je morgen weten

24 juli 2011 § Een reactie plaatsen

Schreef Leon inmiddels bijna twee weken geleden per sms. Tot op heden niets gehoord. Hem wel om de haverklap op Facebook online zien staan en allerlei updates voorbij zien komen op zijn pagina. Maar mij een nieuwe datum voorstellen voor ons etentje, ho maar. Het is prima zo. Hoewel wel frustrerend, waarom nodigt hij me dan uit in the first place als hij er kennelijk toch niet op zit te wachten? Ik zag dat hij vorige week vriendjes is geworden met een oude kennis van mij. Een knappe meid toen, vele jaren geleden. En aan de de kleine thumbnail van haar profielfoto op haar besloten Facebook pagina te zien is ze dat nog steeds. Zou hij nu voor haar gaan koken en, ik quote, ‘bijzondere wijnen’ inschenken? Ach hij doet maar.

Afgelopen vrijdagavond was best leuk. Eerst wat gegeten, gedronken en bijgekletst met mijn vaste stapvriendin C. in een grand café waar wat later op de avond nog enkele dames bij ons aansloten. Gezamelijk naar onze stamkroeg gegaan. Zwijmelend staan staren naar De Zanger van die avond, die seriously taken is, maar me desondanks een poos geleden heeft verteld hoe mooi hij me vond en me de week daarna ineens opbelde, op mijn huisnummer. Hij had naar me ge-Googled en zo mijn telefoonnummer gevonden. Hem daarna links laten liggen, ik ben geen home wrecker, maar vrijdagavond dus wel op afstand glazig en rozig van de wijn staan meelallen op alle liedjes. Hij heeft het wel door, mijn afstandelijkheid, en hij maakte geen praatje of overdreven oogcontact zoals de laatste keren maar pakte alleen toen hij langsliep mijn beide armen vast en zei ‘hai!’ en liep toen door. Getsie hij is zo leuk… All the good ones are taken,… or gay. But hey, a girl can dream. Goed, leuke avond verder, girls just wanna have fun-leuk. Geen mooie mannen gespot maar ’t kennie altijd feest zijn.

Gisteravond thuis gebleven, me om eerlijk te zijn best verveeld en nu blij dat het weekend erop zit.

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Ik laat het je morgen weten voor Sanne in the City.

Meta

