Date nummer zes met Mister Yummy

19 maart 2011 § 1 reactie

Crash, boom, bang. Ik ben op dit moment in een hele rare bui, van schaterlachen tot in huilen uitbarsten. Komt ook door de twee flessen wijn die Mister Yummy en ik vanavond samen leegdronken. Wine does that sometimes. Vanavond dus, onze alweer zesde, en wist ik veel, tegelijkertijd ook meteen laatste date.

Recap.

Een hele leuke avond. Deze keer keken we films, op de bank, bij hem thuis. Wijn, gezellig. Zoete witte, had hij speciaal voor mij gekocht, lief. Mijn hoofd op zijn schouder, mijn hoofd op zijn borst, hand in hand, klef. Heerlijk. Precies wat ik wou en alles kwam van hem uit. Oh, ik was zo mooi. En oh, het was zo fijn elkaar weer te zien.

Ik dacht echt…bingo!

Goed, een aantal films later…we took our business elsewhere, if you know what I mean en dat was erg prettig. Daarna nog even gezellig kletsen. Ook fijn. Tot ik het onderwerp toch op wat serieuzerer zaken bracht. Erm goh je zei laatst, leven laten leven, dat je het niet erg vond als ik een man tegen kwam en die mee naar huis kwam, joh nou ja daar wou ik het toch even over hebben…Meneer sloeg om als een blad van de boom. Dat we dan net zo goed konden stoppen, want meneer had dat gezeik al genoeg in zijn vorige relatie en meneer was niet voor niets vrijgezel. Pardon? Ja, deelde hij me mee, als ik een leuke dame tegenkom, dan kan het best zo zijn dat ik die mee naar huis neem ja.

Het was alsof hij me sloeg in mijn gezicht. Niet eenmaal, tweemaal, driemaal…hij bleef slaan. In het donker raapte ik mijn kleren bij elkaar. Wat ik aan het doen was. Ja, wat denk je, dat ik nog hier wil blijven nu? Geen antwoord, meneer verliet verontwaardigd de slaapkamer. Trillend van woede maar vooral van de shock, zojuist lagen we nog zo knus samen, probeerde ik zijn spijkerbroek te onderscheiden van de mijne in het zwakke kaarslicht. Want ja, zo’n sfeer was het even daarvoor nog. Letterlijke goddamn candlelight.

Hij kwam terug en kroop zwijgend het bed weer in, terwijl ik tevergeefs naar mijn andere oorbel zocht. Ik heb hem niet meer kunnen vinden overigens, moet ergens in de vloerbedekking van Mister Lover Lover ergens liggen nu. Gelukkig geen donder waard, van de Primark, hoe ironisch, hangertjes met bungelende hartjes er aan. Ik Whatsappte een vriendin, waarvan ik wist dat ze aan het stappen was. Dat ik me geen raad wist en hulp nodig had, ik was bij hem, maar wist niet hoe ik weg kon komen, de metro’s reden niet meer. “Loop naar de metro en wacht daar, ik kom er aan”, Whatsappte ze terug, waarvoor ik, note to self, een Fleurop achtig iets moet regelen of dergelijks, bless her.

Ik stond op, pakte mijn spullen bij elkaar voor zover dat het ging in het donker en opende de slaapkamer deur. “Waar ga je heen?” klonk het vanuit bed. “Wat denk je?” antwoordde ik bits. “Ik loop met je mee, laat je uit”, zei hij en liep me achterna. “What the fuck”, snauwde ik, “daarmee bevestig je het alleen maar lul!” We kwamen aan bij de voordeur, ik negeerde hem compleet, pakte mijn pumps van de grond, mijn jas en sjaal van de kapstok en liep op blote voeten de gallerij op. Ik hoorde hem nog iets mompelen. “Krijg de graftiefus kolere takkezooi, eikel” zei ik en smeet de deur dicht. Bij de lift keek ik voor ik ik het knopje indrukte nog hoopvol om, om te kijken of hij me achterna gekomen was maar nee. Pas beneden trok ik mijn pumps en jas aan, ontredderd, hardop vloekend, tierend, snikkend.

Inmiddels ben ik gekalmeerd, mede door een telefoongesprek direct erna met mijn zus en daarna tijdens de rit naar huis van mijn vriendin. Ik ben er echt kapot van, hoewel ik er rekening mee hield. Dacht dat het mijn onzekerheid was, mijn paranoia. Niet dus. Ze zijn echt allemaal hetzelfde. Ik heb hem nog gesmst. Dat ik hem per direct verwijderen zou van Hyves en Facecook. Inmiddels gedaan ook. Totaal geen reactie. Eikel!

Nu gedouched net en helemaal gesloopt. Morgenavond de stad in mezelf klemzuipen, elke man die maar een beetje leuk lijkt mee flirten en zo hopelijk Mister Yummy zo snel mogelijk vergeten. Bah. Enkele uren geleden was ik nog zo mooi, zo dit, zo dat. Waardeloze woorden, letterlijk.

§ Een Reactie op Date nummer zes met Mister Yummy

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Date nummer zes met Mister Yummy voor Sanne in the City.

Meta

