Mister Yummy

7 maart 2011 § 1 reactie

Het kan dus raar lopen allemaal. Stond de vorige post nog in het teken van mijn ex-van-17-jaar-geleden-Leon, nu heb ik alweer drie geweldige dates achter de rug met…laat ik hem Mister Yummy noemen. De way out of my league verschijning die ineens voor me stond toen ik, behoorlijk ladderzat, op drankjes stond te wachten aan de bar tijdens het uitgaan. Lang, jong, knap en heeft een lach waar je knikkende knieën van krijgt…Nog steeds kan ik er amper bij dat hij mij mooi vindt. Die avond hebben we even gepraat en een kus uitgewisseld (wow…echt, wow) en de dagen erna berichtjes heen en weer gestuurd. Een week later op zondagavond volgde onze eerste date. We gingen naar de bioscoop. Ik vond het best eng om hem weer te zien, zou ik niet enorm tegenvallen zo in het normale daglicht? Die ene keer dat hij me zag was in een donkere pub en we hadden beiden behoorlijk veel gedronken. Hoewel, we waren inmiddels vriendjes op Hyves en Facebook geworden en hij had dus mijn foto’s gezien, dus kennelijk viel ik mee, genoeg om me mee uit te vragen. Het weerzien was hartstikke leuk. Wat een mooie man…Tijdens de film voelde ik zijn hand op mijn knie en het was duidelijk dat we elkaar leuk vonden. Weer een kus, en wat voor één. Na de film zijn we nog een kroeg ingedoken tot sluitingstijd en daarna wandelden we arm in arm naar de metro, waarna we ieder ons eigen weg gingen.

De tweede date bestond eveneens uit naar de film gaan en daarna de stad in. Het werd erg laat en erg gezellig. Al snel werd wel duidelijk dat hij geen sms’er is, noch een emailer. Ik hoor weinig tot niets van hem buiten onze dates, tenzij ik contact zoek. Dat vind ik jammer, merk dat ik echt die bevestiging nodig heb. Zaterdag was onze derde date. Ik keek er al de hele week naar uit…Hij kwam bij me langs, ik zou voor de drankjes zorgen, hij voor een leuke dvd. Wederom een supergezellige avond. Kaarsjes en open haard aan, film aan, die we amper hebben gezien…we hebben de hele avond gekletst. Hij is gebleven en het was zo fijn om weer naast iemand wakker te worden. Pas dan merk ik hoeveel ik dat nu mis. Pas halverwege de middag ging hij naar huis en sindsdien heb ik niets van hem gehoord.

Daar baal ik van, zet me aan het twijfelen. Ben ik alleen een scharrel voor hem of kan dit meer worden? Ik probeer me niet te veel aan hem te hechten omdat het intuïtieve stemmetje diep in me zegt, dat hij zich, net als Leon, nog lang niet wil binden. Dat hij me leuk en aardig vindt, maar meer ook niet. Anders zou hij me nu toch allang hebben gesms’t? Ik vertik het om hem iets te sturen, ik wil dat het van hem afkomt. Aan de andere kant, we hebben pas drie dates gehad, ik wil te veel, te snel. Gelukkig heb ik redelijk veel afleiding deze week, aardig wat werk en klusjes en vanaf woensdag tot zaterdag ben ik elke avond weg. Loslaten…en zien of hij weer terugkomt.

§ Een Reactie op Mister Yummy

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Mister Yummy voor Sanne in the City.

Meta

