Anders loopt alles even helemaal anders of zo

18 mei 2010 § Een reactie plaatsen

Ja jee mie nee. Het leven blijft me echt verbazen.

Wat een vreselijke dag vandaag. Dat werkelijke gedump op MSN van de week door date nummer twee hakte toch echt harder in mijn ego dan gedacht, helemaal omdat hij ter plekke en direct na de date zo enthousiast was. Allerlei complimenten kreeg ik te horen. Hoewel ik geen vlinders voelde, voelde ik me er wel door gevleid en dat fijne gevoel was in een keer weg. Raymond waar ik dood voor ben, mensen in mijn omgeving waarvan ik merk dat ze het prettiger vinden als het slecht met me gaat dan dat het goed met me gaat, mensen die me ineens compleet lijken te negeren, virtueel en in real life…Het lijkt verdorie ‘National dump and ignore Sanne year” wel. Nee…ik zat niet bepaald lekker in mijn vel vandaag.

Pliesie agent…die is nu al een tijdje aanwezig op de achtergrond. Heen en weer smsen…beetje flirten. Vanavond voelde ik me verschrikkelijk, wilde van ellende dan maar naar bed gaan, tot pliesie agent ineens op MSN kwam. Van het een kwam het ander en…hij heeft me zojuist thuisgebracht na onze eerste ontmoeting in het echt. Oh. My. God. Vier en twintig jaar. Ik ben er gewoon bijna trots op. Want sweet jesus wat een lekker ding. Ook in het echt. Nog leuker zelfs in het echt. Wow. En aardig. Spontaan. Open. Kan leuk vertellen, spannende pliesie verhalen. We hebben ergens iets gedronken en gelachen vanavond! We hebben dezelfde humor, die niet alleen op MSN overeenkomt blijkbaar! Ook bij deze meneer voel ik geen vlinders, geen rammelende eierstokken, maar zie hem gewoon als een leuke jongen om leuke dingen mee te doen en af en toe mee af te spreken. Die mij, bijna 32 jarige vrouw, een, ik quote, lekker wijf vindt.

*giechel* Teetuu teetuu!

Serieus, Raymond? Wie?

Plaats een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Anders loopt alles even helemaal anders of zo voor Sanne in the City.

Meta