Objects may appear older and fatter irl

10 mei 2010 § Een reactie plaatsen

Oh bah oh bah oh bah. Serieus gadverdamme bah!

Er was een man met wie ik al een poosje chatte. Fijne gesprekken, niks geks, gewoon leuk. Hij wilde mijn gebroken internet-date-hart troosten door lekker voor me te koken. Vanmiddag zou het gebeuren. Hij is een stuk ouder dan mij maar op de foto (eentje slechts) die ik van hem zag, ging het er mee door. Geen lekker ding, maar hey het gaat om de binnenkant. Hij woont hier niet ver vandaan (achteraf gezien heb ik godzijdank niet verteld waar ik woon) en hij kon goed luisteren en volgens hemzelf goed koken. Wat kon er mis gaan? Little did I know.

Ik vertrok vanmiddag super nerveus op mijn allerbest na minimaal twee uur tutten richting zijn woning. Ik zet even mijn Jambers stem op, om te illustreren hoe die woning er uit zag:

“Ik zocht hem op in zijn schamele woning”.

Zoiets. http://www.youtube.com/watch?v=yUcRK4sxIUw *ril*

Mijn God! Hij deed de deur open en ik wilde eigenlijk het liefst direct wegrennen. Wat een engerd! Een schim van zijn foto. Veel fadsiger, onverzorgd, onaantrekkelijk. Viezig. De woning was viezig. Alles was viezig, kapot en gedateerd. Zit ik daar in mijn goede goed, mijn prachtig gestylde haar en mijn fabulous nieuwe hoge hakken. Zijn gretige kraaloogjes praatten voornamelijk tegen mijn voorgevel in plaats van tegen mijn gezicht. Oh wat voelde ik me ongemakkelijk! Telkens als hij dichterbij kwam dacht ik dat ik flauw viel, wat een vreselijk vieze after shave of wat het ook geweest mocht zijn.

Ik ben gebleven tot het voorgerecht, de soep. Daarna verzon ik uit wanhoop allerlei excuses. Het ging te snel, ik was emotioneel, het lag niet aan hem, ik was niet lekker, ik perste er zelfs een traan uit. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om hem de waarheid te zeggen, dat ik nog nooit zo afgeknapt was op iemand als hij.

Wijze lessen hier uit geleerd

1. Vraag altijd meerdere foto’s en het liefst live webcam beelden

2. Spreek nooit bij hem thuis af

3. Had voor die veel te jonge, knappe pliesie agent gekozen. Die ik nu dus probeer te bereiken. Alsjeblieft knappe pliesie agent, I’ve been a bad girl, arrest me and take me out! Doe mij deze horror vergeten en snel!

Want pliesie agent is echt heel leuk. Ik heb hem live op zijn webcam, hij mij niet, want “sorry ik heb geen webcam, nee echt niet” gezien. Heel knap, blond, jong en leuk. Ik geloof een jaar of 23, 24 en nog in opleiding als straat pliesie agent. Rawr, uniform! Pliesie agent woont vlakbij me, probeerde me gisteravond nog zo ver te krijgen om met hem wat te gaan drinken in de stad, dus mocht hij het op tijd lezen, grom, zijn telefoonnummer ben ik kwijt, wie weet kan ik vanavond dan nog deze vreselijke date vergeten in een bioscoop ofzo.

Zoveel blog voer. So much to blog, so little time!

Maar eerst! Ga ik douchen! Ik ga scrubben! Ik ga peelen! Ik ga stomen! Heel lang! Beeeehhhh…

Edit half uur later: Nog niet gedouched, ga ik nu doen. Daarna legaal en zonder schuldgevoel mijn avondeten bij elkaar klikken op thuisbezorgd.nl want ik heb werkelijk niets in huis, ik zou immers niet thuis eten vanavond!

Oh pliesie agent…kom nou online.

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Objects may appear older and fatter irl voor Sanne in the City.

Meta

