Ik ben mateloos populair vandaag

1 april 2010 § 1 reactie

Gisteravond laat had ik een behoorlijke dip en ging voor mijn doen vroeg slapen, maar het zag er gelukkig allemaal weer veel rooskleuriger uit vandaag. Een hoop werk verzet, hoewel er nog een grote stapel ligt. Niet erg, zo blijf ik lekker bezig. En er zit een leuke nieuwe opdracht bij, dat scheelt ook weer.

Vanmiddag had ik ook nog een zakelijk gesprek met iemand over het afhandelen van nog één laatste ding. Ik moest kiezen uit twee opties. Simpel gezegd eentje die het mij heel makkelijk maakt en hem wat lastiger of eentje die het voor ons beiden makkelijker maakt, hoewel er voor mij wel een tijdelijk klein nadeel aan kleeft. Hij heeft mazzel, ik heb voor de tweede optie gekozen.

Hij heeft werkelijk niets hoeven doen, het enige is De Stap zetten die hij nam en de rest, tot aan het wassen, opvouwen en inpakken van zijn onderbroeken aan toe, heb ik voor hem gedaan, lucky bastard. Mijn beslissing wordt hem binnenkort door die zakelijke tussenpersoon meegedeeld. Ook daarop verwacht ik geen reactie van zijn kant naar mij toe. Wil niet meer dat hij me belt, maar het voedt wel de frustratie en boosheid. Dat moet ik een plekje gaan geven. Want ik kan maar zoveel meubels weggooien en spullen in vuilniszakken sodemieteren. Ik denk dat ik vanavond weer eens ga steppen. En daarna zonnebanken.

Gelukkig krijg ik regelmatig emails van websites als Relatieplanet en Lexa, er is nog hoop. Vooral die Lexa doet zijn best om singles zich beter te doen laten voelen met hun emails:

Sanne, je bent mateloos populair vandaag!
Vele Members hebben je vandaag een bericht gestuurd. Wij willen je niet overladen met mails, dus zullen we je vandaag geen mails meer versturen om je te laten weten dat andere singles je een bericht hebben gestuurd.

Of ik werkelijk zo mateloos populair ben vandaag, ga ik zo even uittesten bij de AH. Je weet natuurlijk nooit wat je tegen kan komen zo tussen zes en zeven uur ’s avonds tussen de diepvriespizza’s en flessen wijn. 😉

§ Een Reactie op Ik ben mateloos populair vandaag

Plaats een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Ik ben mateloos populair vandaag voor Sanne in the City.

Meta