En toen was het stil

6 maart 2010 § 1 reactie

Gisteravond is mijn wereld ingestort. De gene die het meest voor mij betekent in mijn leven, de persoon van wie ik het allermeeste hou op deze hele wereld, de man die ik elf jaar geleden leerde kennen en zoveel van mij heeft gepikt en die zoveel eindeloos geduld heeft gehad met mij, die mij heeft gemaakt van een emotioneel wrak tot een zelfverzekerder iemand en mij met zoveel heeft geholpen…is weg. Na bijna tien jaar samen zijn, ben ik nu ineens alleen. Ik kan het gevoel dat ik vanmorgen had toen ik wakker werd bijna niet omschrijven.

Gisteravond heb ik als een van de eerste dingen mijn Hyves en Twitter verwijderd. Ook mijn eigen website die al zo lang bestaat, heb ik offline gehaald. Ik kan het niet aan om zijn foto’s te zien, of die van mijn schoonfamilie, die ook een deel van mijn leven is geworden, het doet te veel pijn.

Ik ben verdoofd en heb nog nooit zo’n pijn gevoeld en kan alleen maar hopen dat hij terug komt en ons nog een kans wil geven.

§ Een Reactie op En toen was het stil

  • madddox schreef:

    ben ondertussen al enkele weken ver, ik vind het erg voor je. waar vooral, dat je het niet had zien aankomen, moet echt een donderslag geweest zijn (en eigenlijk beangstigend voor iedereen!)
    ik weet niet, maar wat sommige mensen elkaar aandoen, daar staat mijn hart en verstand bij stil.
    ik hoop oprecht en van harte dat je iemand tegenkomt die je waard is, iedereen heeft zijn kleine kantjes, jij zowel als ik, maar je hebt (als ik tussen de regels lees) zoveel meer te bieden….
    (btw, ik zoek niks, ben niet op jacht of weet ik veel hoe men dat soms interpreteerd, maar op de een of andere manier raakt dit alles me en dan kan ik nogal eens emotioneel worden, en té eerlijk, wat soms verkeerd uitgelegd word)
    groetjes,
    johan

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu En toen was het stil voor Sanne in the City.

Meta

